2009. április 15., szerda

HOUG '09

Véget ért az idei HOUG konferencia, melyen az elejétől a végéig részt vettem. Sajnálatosan az előadásom rajtam kívülálló okok miatt meghiúsult, azonban így is jól óreztem magam ez alatt a néhány nap alatt. Ezt nem csak a környezet alapozta meg, hanem a programok igényessége és szakmai változatossága is.
Azt hiszem a legnépszerűbb előadást Mocsai Lajos tartotta első nap, aki a sikeres vezetőről, és annak ismérveiről beszélt. Úgy gondolom a közönség nagyon évezte a beszédet, a tréner a végén vastapsot kapott.
Ezalatt a pár nap alatt sok ismerősöm tartott előadást, többek között Marton József Ernő (BME), Kocsis István (BME), Müller János (BME), Izsák Tamás (Független szakértő), Kardkovács Zsolt Tivadar (BME, U1 Kutató Központ), Sárecz Lajos (Oracle). Ha még engem is hozzávennénk a felsoroláshoz, akkor látható, hogy ezen a konferencián a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) egyre nagyobb számban képviselteti magát, ami az Oracle Hungary és az egyetem jó kapcsolatát mutatja. Misem bizonyítja ezt jobban, minthogy egy új, diákszekció is indult (Jövünk! címmel), ahol kizárólag diákok meséltek eddigi tapasztalataikról.
A szervezők gondoskodtak a szórakozásról is, minden este szponzorált programok voltak, melyek közül nekem a kedd esti GuitarHero tetszett a legjobban. Időt és energiát nem kímélve bandában zenélve szórakoztattuk magunkat és egymást (dobszekció rulez :D).
Az idei konferencia nagyon tetszett, rengeteg pozitív élménnyel és tapasztalattal tértem haza.

Nincsenek megjegyzések: